Subject: Alexela AS Laekvere PM vedelgaasipaigaldise käitamisloa OKK-12-16 kehtetuks tunnistamise otsus
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Vinni Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 10:35:02 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) annab teada, et tunnistas 
27.01.2025 kehtetuks Alexela AS Laekvere PM vedelgaasipaigaldise 
C-kategooria ohtliku ettevõtte käitamisloa nr OKK-12-16 aadressile 
Lääne-Viru maakond, Vinni vald, Venevere küla, Kuivati KÜ seoses käitamisloa 
aluseks oleva tegevuse lõpetamisega. Käesolevaga edastame Teile teadmiseks 
käitamisloa kehtetuks tunnistamise otsuse nr 1-7/25-023.

Kemikaaliseaduse § 31 lg 1 kohaselt edastab TTJA käitamisloa kehtetuks 
tunnistamise otsuse teadmiseks ka Päästeameti Ida päästekeskusele, 
Keskkonnaametile ning Vinni vallavalitsusele.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn